مرگ ارزو ها


Avareh Marg Copyright © 1390 - 1394 All right reserved

آهنگ جدید , فوق العاده زیبا و شنیدنی حجت درولی به نام مـرگ آرزوها

(ترانه سرا : امید باوفا / تنظیم کننده : پیمان امیدی)

گیتار : مهدی بذر افکن

 

حجت درولی - مرگ آرزوها

کیفیت 320 MP3

Download

لینک کمکی 1

لینک کمکی 2

کیفیت 128 MP3

Download

لینک کمکی 1

لینک کمکی 2

 

--------------------------------------------------------------------------

ترانه سرا : امید باوفا

چشام سویی نداره تا ببینم ته جاده کیه که پیش روته

کیه اون که به من ترجیح میدی کیهاون که تموم آرزوته

به مرگ آرزوهامون چه ساده داری تن میدی و از دست میرم

نمیتونم که هم دست تو باشم نخواه از من فراموشی بگیرم

---------------------------------------------------

حالا که داری از این خونه میری حالا که آخرین حرفامه با تو

میگم هر چی توی قلبم نشسته تو هم راحت بگو ناگفته هاتو

تورو قد خدامون دوست دارم ولی عشقی تو اون چشمات ندیدم

همیشه گفتی دنیامی ولی من از اون اول همین روز و میدیدم

بهم گفتی که تنهام نمیذارم ولی حالا شدم تنها و بی کس

برو اما بدون هرجا که باشی خیال لعنتیت پیشم هنوز هست





http://up.ghalebgraph.ir/up/galebgraph/authors/hamidreza/Bahman94/3/10.png



†??'§ : آواره مرگ - دهرم - بهنوش 16-دهرم,
15 / 10 / 1391 8:5 بعد از ظهر |- اواره مرگ -|

C†?êmê§